Επιστροφή προϊόντων λόγω λάθους παραγγελίας.

Επιστροφές Ανταλλακτικών γίνονται δεκτές λόγω λάθους παραγγελίας μέσα σε διάστημα 14 ημερών από την παραλαβή τους και μόνο για αντικατάσταση με άλλο όμοιο ανταλλακτικό. 

Είναι απαραίτητο να τηρούνται οι κάτωθι προϋποθέσεις :

1) Το ανταλλακτικό/προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί σε καμία περίπτωση, στην πρωτότυπη συσκευασία του.

2) Η ταινία ασφαλείας (εάν υπάρχει) να είναι άθικτη.

3) Η συσκευασία θα πρέπει να έχει διατηρηθεί σε άριστη κατάσταση, όπως η αρχική της κατάσταση. Σε αντίθετη περίπτωση η εταιρία μας, έχει το δικαίωμα άρνησης της επιστροφής προϊόντος. Σε οποιαδήποτε περίπτωση θα πρέπει να μας ενημερώνετε για την πρόθεσή σας να προβείτε στην επιστροφή ανταλλακτικού. Το κόστος των μεταφορικών επιβαρύνει αποκλειστικά και μόνο τον πελάτη.  Σε περίπτωση δικού μας λάθους όλα τα έξοδα επιβαρύνουν αποκλειστικά την εταιρεία μας.

Ακύρωση παραγγελίας πριν την παραλαβή της.

Eάν έχετε ολοκληρώσει την παραγγελία σας αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν, μπορείτε να επικοινωνήσετε εγκαίρως τηλεφωνικά μαζί μας για την ακύρωση της αποστολής στο 210 6628121. Εφόσον έχει αποσταλεί ισχύουν αυτά που περιγράφονται στην προηγούμενη παράγραφο.

Καθυστέρηση Παράδοσης Παραγγελιών

Ο χρόνος αποστολής και παράδοσης της παραγγελίας σας είναι δυνατόν να  επηρεαστεί από ποικίλους εξωγενείες παράγοντες , όπως :

1) Σε περίπτωση λανθασμένων στοιχείων σας (τηλεφωνικό νούμερο ή email).

2) Σε περίπτωση προσωρινής μη διαθεσιμότητας του ανταλλακτικτού . Η εταιρεία μας συνεργάζετε με τις κυριότερες εισαγωγικές εταιρείες ανταλλακτικών στην αγορά για την καλύτερη και άμεση εξυπηρέτηση των πελατών μας.

3) Στην περίπτωση που τα προϊόντα που παραγγείλατε έχουν καταργηθεί ή δεν είναι διαθέσιμα. Επειδή ο όγκος των ανταλλακτικών που διαχειριζόμαστε καθημερινά είναι μεγάλος, υπάρχει περίπτωση κάποιο από τα προϊόντα των προμηθευτών μας απροειδοποίητα να σταματήσει να παράγετε, να καθυστερήσει στην εισαγωγή του στην Ελληνική αγορά ή να καταργηθεί. Στην περίπτωση αυτή, κάποιος υπεύθυνος της εταιρίας μας θα επικοινωνήσει μαζί σας για να σας προτείνει εναλλακτικές λύσεις, για την ολοκλήρωση της παραγγελίας.

4) Σε περίπτωση ακραίων καιρικών φαινομένων ή απρόβλεπτων καταστάσεων (απεργίες μεταφορικών εταιρειών κλπ).

Eγγύηση

Όλα μας τα είδη καλύπτονται αποκλειστικά και μόνο από την εγγύηση ,τους όρους και το χρόνο που δίνει το εκάστοτε εργοστάσιο κατασκευής.  Στην περίπτωση που παρουσιαστεί πρόβλημα κατά το διάστημα της εγγύησης, επικοινωνήστε άμεσα με το κατάστημα μας εντός 2 ημερών.

Η προβλεπόμενη διαδικασία είναι,  επιστροφή του προϊόντος μέσα στην άθικτη συσκευασία του και

α) σε περίπτωση που η ζημιά είναι πρόδηλη, άμεση αντικατάσταση  

β) σε αντίθετη περίπτωση αποστολή στο προμηθευτή μας, αξιολόγηση και άμεση απάντηση προς εσάς.

Η εγγύηση καλύπτει αποκλειστικά ζημίες που οφείλονται στο ίδιο το προϊόν μόνο, λόγω δυσλειτουργίας του, και όχι ζημιές που έχουν προκληθεί από εξωγενή παράγοντα , ή λόγω κακής τοποθέτησης του, ή λόγω κακής χρήσης του,, ή λόγω χρήσης διαφορετικής από αυτό για τα οποίο έχει κατασκευαστεί (π.χ. αγωνιστική χρήση χωρίς να το ορίζουν οι προδιαγραφές του).

Η εγγύηση δεν καλύπτει περιπτώσεις ζημιών που έχουν προκληθεί κατά την μεταφορά των προϊόντων. Η αποστολή των ανταλλακτικών πραγματοποιείται με αποκλειστική ευθύνη του αγοραστή σύμφωνα με τους όρους της μεταφορικής εταιρείας. 

Τα κάτωθι προϊόντα δεν καλύπτονται από εγγύηση: Σετ Τακάκια, Σετ Δισκόπλακες, Λάμπες και Ηλεκτρονικά μέρη

Επιστροφή χρηματικού ποσού

Επιστροφή χρημάτων γίνετε μόνο στη περίπτωση που δεν υπάρχει άλλο προϊόν για αντικατάσταση. Η εταιρεία μας αποδέχεεται τον συμψηφισμό χρηματικού ποσού με άλλα προϊόντα/ανταλλακτικά.