Τέλη κυκλοφορίας 2017

Αμετάβλητα μένουν τα τέλη κυκλοφορίας 2017.

Aφού ελήφθησαν υπόψη από το υπουργείο Οικονομικών όλα τα τρέχοντα δεδομένα και οι ανάγκες της αγοράς για σταθερότητα και ασφάλεια, κρίθηκε σκόπιμο να μην γίνουν αυτήν τη στιγμή βεβιασμένες τροποποιήσεις.



Έτσι, εξανεμίστηκαν οι ελπίδες των ιδιοκτητών παλαιών οχημάτων μεγάλου κυβισμού, οι οποίοι περίμεναν μείωση στα υπέρογκα ποσό που καλούνται να πληρώσουν.

Τα σχέδια του υπουργείου Οικονομικών για εκλογίκευση του πλαισίου, τελικά, δεν προχώρησαν, με τους ιδιοκτήτες οχημάτων που δεν πληρώνουν τέλη να βγαίνουν κερδισμένοι. Ωστόσο, όπως έγινε γνωστό από το υπουργείο, οι αρμόδιες υπηρεσίες έχουν ήδη ξεκινήσει την επεξεργασία των δεδομένων για τη δημιουργία μιας εφαρμογής, που θα επιτρέπει τον υπολογισμό των τελών εξειδικευμένα για κάθε όχημα, με την καθιέρωση αντικειμενικών κριτηρίων και αντίστοιχων συντελεστών (π.χ. με αυτόματη μείωση του ύψους των τελών ανά έτος με τη χρήση σχετικού συντελεστή παλαιότητας).

Οι παράγοντες του υπουργείου αναφέρουν ότι με τον συγκεκριμένες αλλαγές:


* Το νέο σύστημα θα εξυπηρετήσει τον πολιτικό στόχο, ο οποίος είναι η δικαιότερη και αντιπροσωπευτικότερη κατανομή των βαρών στους πολίτες της χώρας.

* Θα αρθούν οι αδικίες του τρέχοντος εφαρμοζόμενου συστήματος σε μεγάλο βαθμό


* Θα καλυφθεί η ανάγκη για την υιοθέτηση και εφαρμογή ενός δίκαιου και αντικειμενικού συστήματος υπολογισμού του ύψους των τελών κυκλοφορίας.


Τα τέλη κυκλοφορίας που ισχύουν έχουν ως εξής:

Πρώτη ταξινόμηση στην Ελλάδα ή σε χώρα της ΕΕ/ΕΟΧ εως το ετος 2000 

 

 

 

Επιβατικά αυτοκίνητα ταξινομούμενα για πρώτη φορά στην Ελλάδα ή σε χώρα της Ε.Ε./ΕΟΧ, από 1.11.2010 και μετά, αποκλειστικά με βάση τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (γραμμάριαC02 ανα χιλιόμετρο).

Λαμβάνονται υπόψη οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, όπως αυτές αναγράφονται:

 

 ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ PMparts!

PMparts

Leave a comment